بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی اردشیر لاریجانی

سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند اینجانب و عده‌ی دیگر که فعالین جنبش دانشجویی سالهاست که در موارد متعددی از حضرتعالی مطالباتی داشته و داریم ولی ظاهرا سرشلوغی‌های شما و احتمالا دفتر حضرتعالی مانع از شنیده شدن مطالبات و اعتراضات ما شده بود.

این چند روز باخبر شدیم که چند سایت و وبلاگ به علت انتقاد به شما یا انتشار مطالبی که به طور غیر مستقیم به حضرتعالی برمی‌گردد فیلتر شده‌اند. کاهش مشغله حضرتعالی و نیز مسئولین دفترتان را در آستانه انتخابات- و مخصوصا شب انتخابات، شب فیلتر شدن تریبون مستضعفین- به فال نیک میگیریم تا بلکه در این فرصت بتوانید به بازخوانی مطالبات ما پرداخته و در فضایی صمیمانه به سوالات ما جواب دهید.

ممکن است تحت تأثیر فضای انتخابات و انتقادات تصور کنید که این نامه قصد تخریب و توهین و عبور از خط قرمز نظام یا اقدام علیه اشخاص امنیت ملی را دارد؛ لذا اعلام می‌کنم که تنها مقصد نامه اصلاح مسئولین و جلوگیری از شکل‌گیری استوانه‌ای جدید در نظام جمهوری اسلامی ایران است و مطمئنا این به نفع شما و سایر خرده‌استوانه‌هاست چرا که خود بهتر می‌دانید ملت تبر به دوش ما تجربه‌ای عجیب در تخریب استوانه دارد.

همچنین لازم به ذکر است که اینجانب هر چند محتوای مطالب منتشر شده پیرامون حضرتعالی را که منجر به برخی فیلترینگ‌ها شد را به طور کامل قبول ندارم* ولی این را قبول دارم که برخوردهای حضرتعالی خارج از حیطه خط قرمزهای انقلاب اسلامی و اصول عدالت و آزادی و آزادی‌بیان و نیز اصل 8 قانون اساسی می‌باشد.

جهت هماهنگی جلسه با مسئول بند تماس بگیرید.

در پایان جا دارد گسترش عمق نفوذ خود در بین سایتهای مختلف را تبریک بگویم چرا که در این چند روز پدر خود را درآوردیم تا بلکه خبر فیلتر شدن سایت تریبون مستضعفین را در برخی رسانه‌ها که در نقد شما پیشتاز بودند بازنشر دهیم ولی امان از سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی! امان!

پیوست:

این نامه چند بار خدمت دفتر ریاست محترم مجلس ارسال شد. و تا حالا پاسخی دریافت نشده است.

بیانیه جنبش عدالتخواه پیرامون روند مبارزه با زمین‌خواری و مفاسد اقتصادی

دادخواست مردمی علیه سران ده ساله قوای کشور

تجمع جمعي از دانشجويان در اعتراض به ملاقات لاريجاني و حسني مبارك

و . . .

اصل 8 قانون اساسی، اصل امر به معروف و نهی از منکر: «در جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ دعوت‏ به‏ خیر، امر به‏ معروف‏ و نهی‏ از منکر وظیفه‏ ای‏ است‏ همگانی‏ و متقابل‏ بر عهده‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ یکدیگر، دولت‏ نسبت‏ به‏ مردم‏ و مردم‏ نسبت‏ به‏ دولت‏. شرایط و حدود و کیفیت‏ آن‏ را قانون‏ معین‏ می‏ کند. "والمؤمنون‏ و المؤمنات‏ بعضهم‏ اولیاء بعض‏ یأمرون‏ بالمعروف‏ و ینهون‏ عن‏ المنکر

پ.ن:

جنبش مطالبه حقوق فعالان سایبری

آذرباد: تریبون مستضعفین فیلتر شد...

تریبون را فعلا از این آدرس دنبال کنید.

این خبر کولاک اوباما را هم ببینید حتما: تریبون هم فیلتر شد!

*در انتهای پست قبلی نوشم که "مطالب نگفته‌ی دیگری وجود دارد که طی پست‌های آتی گفته خواهد شد!" این مطالب کماکان مانده است ولی حتی الامکان پست «فتنه یا کینه؟!» از آهستان را بخوانید.

پ.ن2: برای بحث انتخابات ببینید:

فرصت: آنها که انتخابات را کور می‌خواهند

مجاهد سیصد و سیزده: ما با "انتخاب گله ای" مخالفیم! با رویه ی "هوالمطلوبی ها" مخالفیم!

انشاء الله طی چند روز آتی یک کیسه‌ای به تن برخی خواهیم کشید!!

بعد نوشت: آذرباد: مستضعفین نمی‌میرند؛ شهید می‌شوند، آن هم ایستاده!